FAQ

Jaki jest koszt wysyłki towaru?
Koszt wysyłki zależy jest od formy dostawy i rodzaju płatności:

Kurier DPD: przedpłata: 13,99 zł pobranie 21 zł
Paczkomaty: przedpłata:11,99 zł
Jaki jest czas dostawy?
Przesyłki wysyłany w ciągu 1-3 dni od momentu opłacenia zamówienia lub zamówienia przesyłki za pobraniem
czy wysyłacie towar za granicę?
Tak wysyłamy nasze produkty prawie do każdego miejsca w europie szczegółowy cennik znajdziesz tu: http://netmoda.pl/Koszt-wysylki-za-granice-chelp-pol-19.html
Kto pokrywa koszt odesłania towaru?
Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący chyba, że zdecydujesz się na zwrot środków na saldo (do wykorzystania na kolejne zakupy) wtedy pokryjemy za Ciebie koszt wysyłki
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni jednak staramy się go maksymalnie przyśpieszyć i aktualnie w 98% przypadków pieniądze zwracane są w ciągu 1-2 dni roboczych
Jaki jest termin na zwrot towaru?
W netmoda.pl masz aż 30 dni na zwrot zakupionego przez Ciebie towaru licząc od dnia doręczenia do Ciebie przesyłki
Czy zostanę poinformowana gdy przyjdzie do Was zwrot?
Tak jak tylko otrzymamy od Ciebie przesyłkę i wykonamy przelew zwrotny dostaniesz automatyczną wiadomość informującą o tym fakcie
czy muszę się rejestrować aby dokonać zakupu?
Aby dokonać zakupu nie musisz się rejestrować lub zakładać konta w naszym sklepie.Wystarczy że podasz dane na które mamy wysłać Twoje zamówienie. Jednak pamiętaj że założenie konta w naszym sklepie posiada wiele korzyści takich jak: darmowe zwroty, śledzenie statusu zamówienia, historia zamówień, rabaty i promocje.
Jakie wymiary ma produkt którym jestem zainteresowana?
W netmoda.pl mierzymy każdy produkt indywidualnie. Przy każdym z produktów znajduje się tabela z wymiarami. Wystarczy kliknąć ikonę TABELA ROZMIARÓW i pojawiają się wymiary odpowiadające każdemu rozmiarowi.
Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy wpisujemy w koszyku podczas składania zamówienia
Jakie są dane do przelewu ?
Dane do przelewu to:

81 1050 1054 1000 0090 7934 8638
Netmoda Dawid Bulasiński
Podchorążych 41 m 20
00-722 Warszawa

W tytule przelewu prosimy o wpisanie NUMERU ZAMÓWIENIA.

ING Bank Śląski SWIFT /BIC : INGBPLPW
IBAN : PL81 1050 1054 1000 0090 7934 8638
Gdzie uzyskać informację, czy interesujący mnie produkt pojawi się ponownie w sprzedaży ?
Staramy się uzupełniać asortyment na bieżąco, dlatego udostępniliśmy powiadomienie o dostępności. Jeżeli nie ma rozmiaru który Cie interesuje wystarczy że wybierzesz dany rozmiar a sklep zaproponuje zapisanie się na powiadomienie o ponownej dostępności. Po dostawie otrzymasz automatyczną wiadomość o dostępności produktu. Zachęcamy do polubienia nas na facebooku, lub zapisania się na newsletter tam często zamieszczamy informację o nowych dostawach.
Jak wymienić zebrane punkty na rabat?
Punkty można wymienić na rabaty w momencie składania zamówienia. Przy dokonywaniu zakupu należy być zalogowanym w naszym sklepie internetowym. W momencie dodania produktów do koszyka i przejściu do koszyka pojawią się 3 progi rabatowe do wyboru w zależności od tego, jaką ilość punktów i jaki rabat klient chce uzyskać.
Dlaczego pomimo wyboru rabatu z punktów zniżka nie naliczyła się?
Punkty lojalnościowe wymieniają się na rabaty tylko dla produktów nieprzecenionych. Promocje się nie łączą

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij