FAQ - najcześciej zadawane pytania

1) Jak się zarejestrować?

  • Wejdź do zakładki „ZALOGUJ SIĘ” a następnie kliknij fioletową ikonkę „ZAŁÓŻ NOWE KONTO” po prawej stronie pod hasłem Rejestracja
  • Wypełnij wszystkie dane osoby zamawiającej (swoje dane), a także dane potrzebne do wysyłki, dane kontaktowe, wymyśl login oraz hasło, których będziesz używać przy kolejnych logowaniach się do naszego sklepu
    oznacz ikonkę „AKCEPTUJĘ REGULAMIN” a następnie kliknij w fioletową ikonkę „ZAREJESTRUJ KONTO”

    2) Jak się zalogować?

  • Wejdź do zakładki „ZALOGUJ SIĘ” a następnie wprowadź login i hasło podane przy rejestracji w polach po prawej stronie, pod hasłem „LOGOWANIE”
  • Kliknij teraz ikonkę z hasłem „ZALGUJ SIĘ”
  • Zostaniesz przekierowany do zakładki, w której możesz zarządzać swoim kontem i zamówieniami, aby kupić lub przejrzeć dostępne w naszym sklepie produkty, przejdź do poszczególnych kategorii ubiorów

    3) Zapomniałam hasła, jak mogę się zalogować?

  • Wejdź do zakładki „ZALOGUJ SIĘ” a następnie kliknij w hasło „PRZYPOMNIENIA” dostępne pod polami do wypełnienia przy logowaniu
  • Wpisz w polach swój login lub adres e-mail, podany przy rejestracji
  • Hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail, podany przy rejestracji
  • Jak przypomniałeś już sobie hasło, przejdź teraz do strony logowania i zaloguj się

    4) Jak zadać pytanie?

  • Wybierz kategorię produktu (np. Bluzo tuniki)
  • Przejrzyj strony z interesującymi Cię produktami w danej kategorii
  • Jeśli wybrałeś już produkt, który chciałbyś kupić, kliknij na niego
  • Aby zadać pytanie do produktu kliknij hasło „ZADAJ PYTANIE” widoczne po prawej stronie produktu
  • Następnie zadaj pytanie, korzystając z formularza, który wyświetli się na ekranie Twojego monitora i kliknij „WYŚLIJ”
  • Potwierdzenie zadanego przez Ciebie pytania dostaniesz na podanego przez siebie przy rejestracji adres e-mailowy
  • Teraz tylko czekaj na naszą odpowiedź, udzielimy jej w ciągu 24h
  • Możesz także skontaktować się z nami, korzystając z formularza, który dostępny jest w zakładce „KONTAKT”
  • Tam wpisz temat oraz treść wiadomości

    5) Chcę otrzymywać informacje dotyczące nowości w Waszym sklepie, jak to zrobić?

  • Wpisz swój adres e-mail w pole przy ikonce „NEWSLETTER” na dole strony a następnie kliknij hasło „DODAJ”
  • Pamiętaj, że zawsze możesz usunąć swój adres i nie będziesz wtedy dostawać informacji o naszym sklepie

    6) Czy wszystkie produkty widoczne w sklepie są od razu dostępne?

  • Tak, jeśli tylko wskazuje na to dostępność danego produktu
  • Dostępność produktu można sprawdzić, klikając na żądany produkt i zwracając uwagę na pasek dostępności widoczny poniżej ceny produktu
  • Hasło „BRAK” oznacza, że nie posiadamy już na stanie danego koloru w wybranym rozmiarze
  • Pasek koloru czerwonego oznacza, że pozostało już niewiele sztuk
  • Pasek koloru fioletowego oznacza, że pozostało dość dużo sztuk
  • Pasek koloru zielonego oznacza, że pozostało wiele sztuk

    7) Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Wszystkie zamówienia staramy się realizować w ciągu 24h od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym rachunku bankowym, lub od daty złożenia zamówienia z formą płatności „PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE”
  • Maksymalny czas realizacji zamówienia to 5 dni

    8) Czy cena widoczna przy danym produkcie jest ceną obejmującą dostawę?

  • Nie. Do tej ceny należy doliczyć także 12,99 zł jeśli będzie to przesyłka opłacana z góry, przelewem na nasz rachunek bankowy ( dotyczy terenu Polski )
  • Jeśli będzie to przesyłka w formie „PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE”, należy doliczyć 20 zł dozamówienia, i łączną kwotę zapłacić kurierowi (dotyczy terenu Polski)
  • Jeśli zechcesz odebrać towar osobiście, wpłacasz pieniądze na nasz rachunek bankowy bez kosztów wysyłki
  • Łączna kwota za całe zamówienie, obejmująca koszty wybranej wysyłki będzie widoczna przy złożeniu zamówienia w podsumowaniu

    9) Czy mogę zapłacić gotówką, jeśli wybrałam opcję „ODBIÓR OSOBISTY”?

  • Niestety nie. Akceptujemy jedynie formę przedpłata na konto nawet w przypadku odbiorów osobistych
  • Jeśli zechcesz odebrać towar osobiście, wpłacasz pieniądze na nasz rachunek bankowy bez kosztów wysyłki

    10)  Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

  • Oczywiście tak. Wtedy przesyłka zostaje wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • Czas dostarczenia przesyłki jest wtedy stosunkowo dłuższy i wynosi do 14 dni.

    11)  Czy przy zamówieniu paru produktów, mogę otrzymać je w jednej paczce?

  • Owszem. Jeśli status twojego zamówienia nie mówi o tym, że przesyłka została już wysłana, możemy połączyć Twoje zamówienia
  • Jeśli wykonasz parę zamówień w jednym czasie,  w domyśle zostają one wysłane w jednej paczce i za przesyłce płacisz tylko raz
  • Jeśli jednak składasz kolejne zamówienie w dłuższym odstępie czasowym, musisz opłacić kolejne zamówienie wraz z przesyłką

    12)  Czy mogę podać inny adres do wysyłki, niż ten podany przy rejestracji?

  • Oczywiście tak. Należy to zrobić jednak jak najszybciej, aby nie doszło do sytuacji, w której zdążymy wysłać już do Ciebie zamówiony produkt

    13)  Dostałam e-mailowe potwierdzenie wysłania do mnie towaru, ale cały czas nie dochodzi, co może być tego przyczyną?

  • Wszystkie zamówienia staramy się realizować w ciągu 24h od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym rachunku bankowym, lub od daty złożenia zamówienia z formą płatności „PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE”
  • Maksymalny czas realizacji zamówienia to 5 dni
  • 14)  Czy mogę śledzić status przesyłki/realizacji zamówienia?

  • Oczywiście. Można to zrobić na naszej stronie wchodząc w zakładkę „TWOJE KONTO”
  • Następnie wybieramy ikonkę „BIERZĄCE ZAMÓWIENIA” lub też „ZREALIZOWANE ZAMÓWIENIA”
  • Dodatkowo możesz śledzić status przesyłki na stronie kuriera Siódemka pod adresem: siodemka.com, klikając w ikonę „SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ”. Następnie wpisz nr przesyłki, który dostaniesz automatycznie na podany przy rejestracji adres e-mailowy od naszego kuriera w momencie, kiedy przesyłka do Ciebie zostanie mu przekazana

    15)  Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

  • Oczywiście. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, zaznacz ikonkę „CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT” w momencie składania zamówienia
  • Jeśli zdecydowałeś się na fakturę VAT po złożeniu zamówienia, możesz jeszcze do nas napisać, jeśli zamówienie nie zostało zrealizowane
  • Jeśli otrzymałeś już zamówiony produkt i zapomniałeś zamówić fakturę VAT, napisz do nas, wystawimy ją dla  Ciebie i wyślemy maksymalnie do 14 dnia od
  • daty złożenia Twojego zamówienia

    16)  Dostałam towar, z którego nie jestem zadowolona, chciałabym go zwrócić/wymienić/reklamować, jak mam to zrobić?

  • Pełna procedura zwrotu/wymiany/reklamacji towaru dostępna i bardzo dokładnie opisana jest w zakładce  „O NAS” - „REGULAMIN”, dostępnej na dole strony startowej netmoda.pl

    17)  Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji u Państwa w sklepie?

  • Regulaminowo na rozpatrzenie reklamacji mamy czas do 14 dni . Zwykle staramy się jednak, aby rozpatrywać reklamacje w ciągu 48h, po ich otrzymaniu

    18)  Wysłałam do Państwa towar, bo chciałam zwrócić/wymienić to co zamawiałam, ale do tej poty nie otrzymałam zwrotu pieniędzy/towaru na wymianę, dlaczego?

  • Najprawdopodobniej dlatego, że przesyłka od Ciebie do nas nie dotarła
  • Po otrzymaniu przesyłki od Ciebie, zostajesz o tym poinformowany zwykle w ciągu 48h od odebrania przez nas przesyłki
  • Jeżeli takiej informacji nie dostajesz przez 14 dni, koniecznie skontaktuj się z nami, gdyż dopiero po 14 dniach możesz złożyć reklamacje dotyczącą wysłanej przez Ciebie do nas przesyłki na Poczcie Polskiej


    19)  Czy jest możliwość otrzymania przesyłki za pośrednictwem innego kuriera niż kurier Siódemka?

  • Niestety nie ma takiej możliwości. Mamy podpisaną umowę jedynie z firmą kurierską Siódemka oraz z Pocztą Polską

     

  • Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij