Jak kupować

JAK KUPOWAĆ?

1) Masz już konto?

  • Zaloguj się!

2) Nie masz jeszcze konta?

  • Zarejestruj się!

    3) Jeśli jesteś już zalogowany i chcesz kupić produkt a nie wiesz, jak to zrobić, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Wybierz kategorię produktu (np. Bluzo tuniki)
  • Przejrzyj strony z interesującymi Cię produktami w danej kategorii
  • Jeśli wybrałeś już produkt, który chciałbyś kupić, kliknij na niego
  • Po prawej stronie od zdjęcia możesz przeczytać opis produktu oraz sprawdzić dostępność wybranego rozmiaru i koloru
  • Jeśli wybrałeś już ostatecznie rozmiar i kolor, który chciałbyś kupić kliknij fioletową ikonkę „DODAJ DO KOSZYKA”
  • Następnie na ekranie Twojego monitora wyświetli się aktualna zawartość Twojego koszyka
  • Teraz możesz kontynuować zakupy lub zrealizować zamówienie
  • Jeśli chcesz kontynuować zakupy przejść z powrotem do kategorii produktów lub kliknij w zdanie „KONTYNUUJ ZAKUPY”
  • Jeśli chcesz zrealizować zamówienie, sprawdź dokładnie zawartość swojego koszyka
  • Przy sprawdzaniu zawartości koszyka po lewej stronie widoczna jest mała ikonka ze zdjęciem wybranego przez ciebie produktu, tuż obok krótkie podsumowanie Twojego zamówienia czyli rozmiar, kolor, wartość, ilość oraz szybkość realizacji
  • Możesz teraz zmienić ilość zamawianego konkretnego produktu, zwiększając jego liczbę po prawej stronie w ikonce „ZMIEŃ”
  • Jeśli zamówiłeś parę produktów, każdy z nich będzie widoczny jeden pod drugim w zamawianej kolejności
  • Pod wszystkimi zamówionymi produktami widoczne jest podsumowanie realizacji, czyli łączna wartość razem z przesyłką (standardowo wybierana jest przesyłka kurierska czyli zapłata na konto, możesz ją zmienić w dalszych krokach zamówienia)
  • Jeśli ilość, wartość, modele, rozmiary i kolory Twojego zamówienia nie zgadzają się, możesz usunąć je z koszyka (każdy pojedynczo), klikając w czerwony X po prawej stronie z hasłem „USUŃ Z KOSZYKA”
  • Jeśli ilość, wartość, modele, rozmiary i kolory Twojego zamówienia zgadzają się, kliknij w ikonkę „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”

    WYBÓR FORMY PŁATNOŚCI

  • Jeśli decydujesz się na płatność przed wysyłką, opcjonalnie wybrana jest przesyłka kurierska ale możesz zmienić ją na odbiór osobisty (wtedy wpłacasz pieniądze jedynie za towar, bez kosztów przesyłki)
  • Jeśli decydujesz się na płatność przy odbiorze (przesyłka kurierska płatna za pobraniem do rąk kuriera), zaznacz typ przesyłki poniżej „PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE”
  • Jeśli wybrałeś opcję „PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ”, wybierz teraz kiedy chcesz wpłacić pieniądze na nasz rachunek bankowy; masz do wyboru opcje:
    - przelew
    - zapłacę później
  • Następnie kliknij w fioletową ikonkę „PRZEJDŹ DALEJ”
  • Sprawdź dokładnie wszystkie wypisane dane (w szczególności adres dostawy i adres kontaktowy), szczegóły zamówienia, ilość zamawianych produktów, zamawiane modele oraz sposób dostawy
  • Jeśli chcesz otrzymać fakturę, zaznacz ikonkę „CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT”
  • Jeśli chcesz wprowadzić jakieś zmiany, możesz to zrobić teraz
  • Jeśli masz jakieś uwagi, możesz wpisać je w bloczkach poniżej
  • Jeśli wszystko się zgadza i jesteś gotowy złożyć pełne zamówienie, kliknij w fioletową ikonkę „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”
  • Na ekranie Twojego monitora wyświetli się teraz podsumowanie i potwierdzenie Twojego zamówienia. Otrzymasz numer zamówienia oraz gotowy do wydrukowania formularz przelewu w formacie PDF
  • W prawym, szarym bloczku widoczne są teraz także nasze dane potrzebne do wykonania przelewu
  • Status Twojego zamówienia w chwili obecnej to „PRZYJĘTE”
  • Możesz śledzić status swojego zamówienia wchodząc w zakładkę „TWOJE KONTO”, tu także możesz zarządzać swoim kontem i zamówieniami
  • Teraz na podany przez Ciebie przy logowaniu adres e-mailowy przyjdzie potwierdzenie złożenia zamówienia w naszym sklepie
  • E-MAILOWA INFORAMCJA O ZMIANACH STATUSU ZAMÓWIENIA

  • Po wpłacie pieniędzy na nasz rachunek bankowy dostaniesz kolejnego e-maila, w którym poinformujemy Cię o zmianie statusu Twojego zamówienia. Twoje zamówienie zostanie wtedy skompletowane i zostanie do Ciebie wkrótce wysłane
  • Jeśli wybrałeś opcję wysyłki płatnej za pobraniem, również dostaniesz e-maila, w którym poinformujemy Cię o zmianie statusu Twojego zamówienia. Twoje zamówienie zostanie wtedy skompletowane i zostanie do Ciebie wkrótce wysłane
  • Po wysłaniu do Ciebie przesyłki dostaniesz od nas jeszcze jednego, potwierdzającego tę wysyłkę e-maila
  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy możesz się z nami skontaktować korzystając z danych podanych w zakładce „KONTAKT”

     

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij