Zwroty, Wymiany, Reklamacje

WYMIANY



W razie źle dobranego rozmiaru lub jeżeli towar nie przypadł Państwu do gustu udostępniamy możliwość wymiany towaru na dowolnie wybrany w naszym sklepie. Czas na wymianę wynosi 30 dni od daty otrzymania towaru.

Wymiany w naszym sklepie traktujemy jako zwrot + nowe zamówienie Aby wymienić towar należy :

1. Odesłać wymieniany towar wraz z kompletem dokumentów jak w przypadku zwrotu towaru( instrukcja zwrotu towaru)
podpisany formularz zwrotu towaru oraz  dowód  zakupu 

2. Złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie produktu na wymianę

3. Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie jako nowe zamówienie od razu po jego opłaceniu lub zamówieniu przesyłki pobraniowej.

4. Zwrot pieniędzy za pierwotne zamówienie nastąpi w ciągu od 3 do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Wymianie podlegają tylko i wyłącznie towary NOWE i NIEUŻYWANE.



ZWROTY

 

W netmoda.pl możesz zwrócić  towar w ciągu 30 dni bez podawania przyczyny. Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów. Pamiętaj że zwracany towar powinien być zapakowany w folię w której do Ciebie dotarł.

 

JAK DOKONAĆ ZWROTU? - to bardzo proste :)


Masz konto na www.netmoda.pl? Skorzystaj z szybkiego panelu zwrotów!

1.  Zaloguj się na swoim koncie w netmoda.pl kliknij Twoje Konto i przejdź
do zakładki Zwroty towarów poprzez kliknięcie "Dodaj zwrot towaru"
2.  Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij dodaj zwrot
3.  Zaznacz artykuły które chcesz zwrócić i postępuj zgodnie z instrukcją

 

instrukcja zwrotu

Dokumenty zwrotu wydrukujesz w ostatnim kroku procedury zwrotu towaru.

Jeżeli korzystasz z przesyłek sklepu oklejoną przesyłkę nadaj w dowolnej placówce poczty polskiej (poczta nie pobierze opłaty ).

 

Nie masz jeszcze konta na www.netmoda.pl? Wydrukuj wypełnij i podpisz papierowy formularz zwrotu.

W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny pod linkiem.

Odstąpienie od umowy/zwrot - wersja PDF
Odstąpienie od umowy/zwrot - wersja ODT

Zakupiony towar oryginalnie zapakowany wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

netmoda.pl - Zwrot
Żołny 33
02-815 Warszawa

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie "za pobraniem" lub doręczanych do paczkomatu .

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Prosimy zapakowanie towaru w oryginalną folię co w znacznym stopniu usprawni obsługę zwrotu.

 

CZAS I SPOSOBY ZWROTU PŁATNOŚCI


Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy w ciągu od 3 do 14 dni licząc od daty dostarczenia do nas zwrotu.


- W przypadku płatności przelewem wartość środków zostanie zwrócona na konto wskazane w odstąpieniu od umowy.
- W przypadku płatności za pośrednictwem P24 kwota zostanie zwrócona P24 na konto z którego został wykonany przelew.
- W przypadku płatności za pośrednictwem PayPal kwota zostanie zwrócona na konto PayPal z którego dokonano płatności.
- W przypadku płatności za pobraniem kwota zostanie zwrócona na konto wskazane w odstąpieniu od umowy.


REKLAMACJE

 

Masz konto na www.netmoda.pl? Skorzystaj z szybkiego panelu reklamacji! 

1.  Zaloguj się na swoim koncie w netmoda.pl kliknij Twoje Konto i przejdź
do zakładki Reklamacje towarów poprzez kliknięcie "Dodaj reklamację"
2.  Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij Wybierz
3.  Wybierz artykuły które chcesz zareklamować i postępuj zgodnie z instrukcją

Gdy zaakceptujemy Twoje zgłoszenie dostaniesz od nas automatyczną wiadomość i będziesz mieć możliwość wydrukowania formularza reklamacyjnego oraz wydruków na darmową przesyłkę zwrotną. Po naklejeniu druków poczty polskiej na przesyłkę należy ją nadać w dowolnej placówce pocztowej (poczta nie pobierze opłaty ).

 

Nie masz jeszcze konta na www.netmoda.pl? 

 

W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem.

 

 Formularz reklamacyjny - wersja PDF
 Formularz reklamacyjny - wersja ODT

 

Zakupiony towar  z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

netmoda.pl - Reklamacja
Żołny 33
02-815 Warszawa 

 Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie "za pobraniem" lub do paczkomatu.

 

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób,
zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel